2018. jún 20.

A bokatörés gyógyulása - 26.nap

írta: modestyblaise
A bokatörés gyógyulása - 26.nap

Szorgalmasan csináltam eddig az elöírt gyakorlatokat, a lábfejezést, a lábujjhegyen állást. Floss kétnaponta váltva, SMR. Minden nap egyre jobb. 

Már úgy indultam a mai kezelésre, hogy aprócska simítások lesznek csak, hiszen apróka fájdalmacskák vagy feszülések vannak csak. A simítás alatt persze nem literally vett mozdulatot kell érteni... Csak hogy már nem lesz durva úgysem. 

Emlékszem, amikor sikerült Orsival lebeszélni, hogy találtunk idöpontot a fenyvesi kolléganöjével, úgy búcsúzott: “fájni fog, de megéri”. Hm! Meg is lepödtem, mert addig nem tudtam, miröl is lesz szó, miböl is áll egy kezelés, basszus, de kár, hogy fájni fog, de hát ha ez kell... Aztán, az elsö kezelésen csak flossing volt... Lement a duzzanat, mozgatni is tudtam, és a fájdalom is alábbhagyott... Szóval akkor azt hittem, ez kamu volt, vagy jól bírtam... Gondoltam, Orsikám, ez nem jött be, kurvára nem fájt, höhö... 

HÖHÖ.... 

Na az az elsö alkalom volt a beetetés............ :-D

És ez a mostani... Hát... Azt hittem, letöri a lábam!!!

Becsületesen megmutattam, mennyire tudok mozogni, lábujjhegyre állni. (JA, amúgy mankó nélkül mentem ám...) És megmutattam, hol feszül, húzódik... Kedves mosoly, mutat a kezelöágy felé... Huppanok és már kezdödik is!...

A malleolus alatt-mögött, és a boka közepén elöl valami meghatározhatatlan helyen is nyomta, én feküdtem, nem is láttam, csak azt, hogy mindjárt lesz még egy törésem, de amolyan töböl az egész lábfejemtöl búcsúzzak típusú... Aztán tape-elés elött még a tibia mentén egy frissen felfedezett szép fájó sávot mutattam - állítólag tipikus futó probléma, mindenkinek van és gyakran összekeverik a csonthártya-gyulladással! Nos, annyira fájtak ezek a pontok, amiket nyomkodott, hogy alig bírtam ráállni... (Miért nem hoztam a mankót, én hülye..?!)

e6b0ee69-8f98-4733-b8fd-0bd6daf855b1.jpeg

Ekkor megtudtam, hogy bizony lehet valakire zsigerböl haragudni - majd rációból, pár perc múlva megbocsátani, és szeretettel gondolni rá! :-)

Tape-nek már nem kaptam meg a kedvenc nyirokkeringés-serkentö szép kék polipomat. Pedig tegnap este még akartam írni Enikönek, hogy LÉGYSZI legyen még egy kis kék... Így jártam. Nincs pufi, nincs kék...! Csak crossokat kaptam, a megkezelt=fájó pontokra... 

5fa0c7d1-2a38-4c60-bc0f-32a6a3e9e211.jpeg

Erre jött egy fekete embertape, erösítésnek.

Érdekes módon az asztalról leugorva a lábujjhegyre állás most még jobban ment...

Egész szépen tudok járni! 

El is mentünk ma is egy körre babival és Anyuval...

2470f7c8-4156-4c26-8b65-8930ed7c0073.jpeg

Szólj hozzá