2018. júl 02.

A bokatörés gyógyulása - 37.nap

írta: modestyblaise
A bokatörés gyógyulása - 37.nap

A csoda?

És reggel fájdalommentesen ébredtem. mintha mi sem történt volna. Azért ellenöriztem, a befele fordítás még nem tökéletes, huhh, akkor nem csak álmodtam az egészet... A lépcsö csak kicsit fura, feszül. - hogyan kell lépcsön menni, elöbb a sarkam vagy a lábfej eleje ér le? Na ezen gondolkoztam. Jó kis meditáció....... Amikor a törött lábbal lépek le, óvatosan terhelem, de klasszisokkal jobb, majdnem sikeresnek ítélem. Ha a másikkal lépek le, a fent maradó bokát még nem tudom teljesen dorsalflektalni.

Na de, haha, sikerült lábujjhegyre állnom!! Egyik napról a másikra. Szerintem a masszázs... Az esett neki nagyon jól.

A szamba alaplépés még nincs meg, de magasan lépkedni tudok már! 

És ugrottam is...

Szólj hozzá