2018. júl 02.

A bokatörés gyógyulása - 36.nap

írta: modestyblaise
A bokatörés gyógyulása - 36.nap

Enikö biztos írna valami bíztatót...

Ma fáj. 

Próbáltam a gyakorlatokat és semmi változás.. Vagy talán még vissza is fejlödtem! Ma fáj. Belül, középen, a talus eleje, a bokavilla eleje, és hát a törés mentén, ha megsimítom a bört. Mi ez?!?! Baj van? Mit jelent egy nap?

Reggel napüdvözleteket csináltam a napon a teraszon. Az is nyújt, hajlít, mindenütt. Nem volt túlzottan meghitte, de tudatosan odafigyeltem, hogy jól megmozgassam, legalább a bokám.

Aztán  lazábbat sétáltam.. Csak nem síkon. Végre terepen... Mezö, kövecs, földút, kicsit fel-le. Ja és a hétvégi házban lépcsö lépcsö hátán. Meredek, magas, lapos... Mindenütt.... Jó ez nekem?! Nem úgy éreztem. Erösnek éreztem magam, de nem fájdalommentesnek. 

Fyi, az enyhe fájdalom mindig jelen, nem a gyakorlatokkor.

Kis béna masszázst adtam a bokámnak, az jól esett. Szegény, mennyit szenved.

33876cfb-1ea0-4f01-b5a5-807dbd2ffa9a.jpeg

Szólj hozzá