2018. jún 26.

A bokatörés gyógyulása - 33.nap? kedd.

írta: modestyblaise
A bokatörés gyógyulása - 33.nap? kedd.

A mai kezelés után 94%-osnak éreztem a lábam. Az ugrás és a hirtelen gödörbe lépés korrekciója még nem megy, és a befele forgatás sem tökéletes még, de napról napra érezhetö, amint javul az állapota, csökken a fájdalom, nö a mozgástartomány, a stabilitás, a természetes mozgás érzése. Ugrálni még nem tudok, de meg lettem dicsérve, egyrészt a kitalált gyakorlatom miatt (lábujjhegyen testsúly-áthelyezgetés), másrészt... Apu viccböl mondta, hogy kellene valami mozgáscsökkentö nekem, mire Enikö megvédett, hogy láthatólag okosan feszegetem a határaimat, és nem csinálok hülyeséget... Hihi. :-) Aztán fel az asztalra... Kegyetlen volt megint, a nyomkodásos gyilok utáni vágyam nyilván hajt, megint megmutattam, hol vannak a gyengébb pontok. A külsö lábélem azt hittem, letörik, a calcaneusba pedig tördöfések hasítottak. Ismét haragudtam szegény Eniköre, de tudtam, hogy ez perceken belül elmúlik. Elöször nem tudtam megtenni, amit kér, hogy lépkedjek, annyira égetönek éreztem a keze nyomát. A “haragom” elöbb enyhült, mint a fájdalom, a legvégén még az is rosszul esett, amikor a tape-et tette fel és simította végig óvatosan. Kifelé menet már sokkal jobb lett, napközbenre pedig huss... Nem is az a bravúr, hogy “nem fáj”, hanem hogy tudok lépcsön úgy lefelé menni, hogy bármelyik lábamat tudom elöre helyezni!!! Vagy nem kell óvatoskodni egy nagyobb lépésnél.

20b8fd29-639d-487d-95e1-5f1a1bf8541b.jpeg

Jókedélyü esti sétánk fele Anyuval, fele Apuval telt, a végén még azt is kipróbáltam, miért nem megy a futás: azért, mert ha a sérült gyógyuló lábam hátul van, nem tudok elrugaszkodni. Nem fájdalom miatt, egyszerüen nem megy. Holnap tanulmányozni fogom ezt a részt.....

15958b71-2122-401a-8104-210131185998.jpeg

Menni fog ez!

Szólj hozzá