2018. jún 21.

A bokatörés gyógyulása - 27. nap

írta: modestyblaise
A bokatörés gyógyulása - 27. nap

Jajj!

b512f4d9-e31d-4e7a-8e2d-f715dcedafe0.jpeg
Kicsit feszült a bokám ma. Mintha túl lenne húzva a tape, túl szoros az egész. És... Hiányzik a kék. 

Voltam ma úszni egy negyedórát, nyugdíjas style, mellúszás, baromi jól esett! Kifelé jöve a Balatonból sikerült egy iszapgödörben nyekkennem egyet, hát, nem kellemes...

Le is jött a fekete tartó tape, maradtak a kicsik.

Kicsit be van dagadva...! :-O Mikor eröltettem meg? Tegnap, ma?! Mitöl? De érzésre megkönnyebbültem a tape nélkül. Nem kell? Vagy tegyek fel újat? Pont van nálam. 

Kaptam új feladatokat. A lábujjhegyre állás még megy, a “futómozgás-imitáció” nevü az elejének a kivitelezhetetlensége miatt egyelöre aluszik... Most nézem meg a mai házit.

Kicsit meg vagyok szeppenve... Enikö!!! TE vagy a mankóm....!

Szólj hozzá