2018. aug 14.

A bokatörés gyógyulàsa - két és fél hònap utàn

írta: modestyblaise
A bokatörés gyógyulàsa - két és fél hònap utàn

Kapom a dicséreteket, hogy megcsinàltam, hogy jól csinàltam... De a kitartàst és a hitet is dicsérik... Miért? Miért nem a fenyvesi Enikö csodakezeit? (((Enikööö hiànyzoool!)))

Ma futottam is. Igazibòl. Terepen is. Nagy szintet, fel/le. "Nagy".... Igen. 122m szintkülönbség, fel, le. 5+km. Jól esett!!! Semmi hiba. Féltem a (nemlétezö) kutyàktól, ennyi. Sajnos (valószìnü, hogy örökre..) elromlott a telefonom, hogy rögzítsem a történelmi eseményt. Jó lett volna tudni, merre jàrtam :-D Jól esett. Sajnos nem kapott el az esö, az màr extra lett volna... Hahò... Ez nem egy futós blog?! :-D Megyek is hengerezni...

Update 1. válasz az elsőre!

"A terapeutának is jár a dicséret, ő már nem "csak" hisz benne, hanem tudja, hogy működik is a dolog   Kellenek az olyan emberek, akik hisznek benne és az ő módszeriben. Tudod, olyan ez, mint az edző tanítvány viszony. Szóval szerintem kellett hozzá a Te hited és bizalmad, hogy működjön a dolog." egy magyar futóbajnoktól.

"...mert bizalom nélkül egyik terápia sem müködik." - Enikö

Update 2. a Társam

A párom, társam, szerelmem nélkül mindez nem jöhetett volna létre. Kevésszer említem, de ha nem segít, ahogy én kérem, nem tudok eljárni futogatni. Azt hiszem, megerösödött bennem a hite. Látta, hogy müködik.

Szólj hozzá