2018. jún 13.

A bokatörés gyógyulása - 14. nap Fenyvesen

írta: modestyblaise
A bokatörés gyógyulása - 14. nap Fenyvesen

Jajjjj de jó.....

Ma is kezelés...

Tudtam, hogy lesz "fájó pont nyomogatás", ágymarkolás, visszafogott üvöltés és könyvgerincek olvasni próbálása...

És azt is tudtam, hogy máshol, mint eddig. Mindig máshol fáj. Az elején a bucinál az egész. A flossing hatására definiálódott egy-két hely, majd megkezelésük után újabbak jöttek. 

Most:

- a medialis oldalon, a mall. med. alatti lágyrész érzékenysége zavarta a mozgatást!

- ezúttal a lábközépcsontok proximalis végei, egy sorban! (ó be szépen látszanak. egy sor mentén csavarodott a rendszer...)

- a kis tuberositas ossis metatarsi digiti quinti pedisem kezelése felért egy gyilkossággal! azt hittem, letöri... és odamentem, és hagytam, hogy megkínozzon... de utána, huss! :-O

- plantar oldalon minden tuti.

Látszik a nyoma... És én még azt mertem mondani, amikor megláttam, hogy "gyönyörű"...

image_25.jpg

image_26.jpg

image_27.jpg

image_28.jpg

Megérte. Innentől nem fájt hajlítani!!! :-O 

Kb. ráállni tudok. Kb. óriási lett a mozgásszabadságom...

Szólj hozzá